Deltahost

Facebook

Irpin Bike

Strava

🏠 Oleksandr Rudenko blog

Проєкт Ardis

02.04.2023 | Олександр

Якось прийшла думка, допомогти трохи моєму колезі у заміні на його велосипеді трансмісії початкового рівня Tourney на щось пристойне, та замінити неробочий, від слова зовсім, муляж вилки на його Ardis MTB 26 AL Pioneer.

І так все пішло одне за інше, що ми, разом із командою Irpin Bike, зробили найкращий Ardis у світі!

На фото початковий обвіс, лише був вже поміняний руль з виносом на легший з Cube Attention SL:



Бачимо на фото окрім муляжу вилки: громіздку систему перемикання передач на тріпплі (3x7), яка при такої кількості передач не надає широкого діапазону передач (розпишу нижче), важкі колеса, розраховані на обідні гальма, але маємо диски, ненадійну каретку-квадрат, дешеві ненакатисті покришки, і все це важить 15.41 кг, хоча на рулі і виносі вже було скинуто біля 300 г, ще і підсідельна труба виявилась зі звичайного заліза. І все це забагато для хардтейла в такій ростовці на 26 колесах (хоча за його ціну - не занадто):



Отже, зазирнемо до специфікації на сайт виробника:



Виробник заявляє 15.5 кг, що дуже близько до нашого вимірювання.

Тепер до розрахунків по передачах. Маємо трещітку на 7 передач 14-28T, і 3 зірки спереду 42x34x24T. Плануємо ставити касету на 11 передач 11-42T, а попереду залишить одну Narrow Wide 34T, що відповідає середній з тих що є.

Отже, маємо:

Що буде:

Як видно з розрахунків, після апгрейду отримаємо кращу тягову передачу, трошки більшу максимальну швидкість при тому же каденсі, більший відсоток діапазону перемикань передач, хоча ми будемо мати 11 швидкостей замість 21 (де більшість насправді збігаються).

Що ж. Все очевидно, розбираємо, перевіряємо і почали. Зважили раму. Маємо 2.16 кг, що пристойно для алю рами хардтейлу, тобто її можна залишити:



А ось коли зважили вілсет (разом з трищіткою та гальмівними дисками), отримали 9 кг, що дуже багато, а враховуючи те, що треба робити переспицовку для заміни задньої втулки, заказали зібрані колеса Fulcrum, на HG барабані, на промпідшипниках, з аеродинамічними спицями, легкі, круті, накатисті!

Далі трохи інформації по іншім компонентам: вилка повітряна Suntour (на 0.5 кг менша за стокову). шатуни Shimano Deore, передня зірка Shimano XT, касета Shimano SLX, перемикач Shimano Deore Shadow Plus, ланцюг SRAM GX. Покришки Schwalbe Hurricane, що дасть накат по асфальту та можливість їздити по трейлах. Алюмінієвий підсиділ та сидіння Onride. Вага з 15.4 кг стала 13.1 кг, що дуже пристойно для сучасних алю хардтейлів. Можна було б зекономити ще на сидінні, але райдер буде їздити без памперса, воно реально заважке.

Отримали пушку-рокету Ardis, хоча і на 26 колесах, але з гарним накатом, чітким перемиканням передач, гарною роботою підвіски. А ще і дуже красивий, бо і гріпси підбирали у колір рами:



Насправді тут мало чого залишилось зі стокової комплектації, це рама, гальма (не вся система, ручки замінені) та рубашки тросиків, бо дуже вони за кольором підходять.





Якщо бажаєте зробити свій велосипед краще та продуктивніше - завітайте в наш магазин Irpin Bike!


Коментарі

⬆️ Наверх сторінки